1 grudnia 2012

2. Kiedyś czytałam ;)

Ta zakładka powstała po to, żebym nie zapomniała o żadnym blogu, który kiedyś czytałam, a który z jakiś względów przestałam czytać albo został zawieszony. Jak widzicie tych blogów jest mnóstwo i byłoby to dla mnie męczące, jakby wszystkie - wraz z tymi aktywnymi - były w jednej zakładce. Powstałby chaos i nie wiedziałabym już, które odwiedzać regularnie, a które nie.
Dlatego jeśli jakiś blog jest przez długo nieaktywny albo nie mam żadnego kontaktu z autorką - blog trafia tutaj. A gdy zostanie reaktywowany, to znowu przenoszę go do zakładki z blogami aktywnymi. Dzięki temu mam porządek. Chyba rozumiecie? ;)

Jeśli znalazłaś/eś się tutaj, a wróciłaś/eś do blogowania - daj znać!



Widzę, że już chyba na dobre opuściłaś tego bloga. Wobec tego przestaję wchodzić w oczekiwaniu na rozdział. Jeśli kiedyś wrócisz, to daj znać ;)


sila-jest-we-mnie.blogspot.com 

B:
Brave


E:


G:
H:
I:

K:
L:

N:

P:

R:
Rachel

S:

T:


Z:
Zuza Alex2708 Zaczarowana


(Data postu jest fałszywa)


2 komentarze:

  1. Przykro mi Rudziątko że tu trafiłam... Ale nie mam pretensji. Kiedyś nie mogłam żyć bez blogowego świata, teraz ktoś inny jest całym moim światem... Wiedz, że zaglądam co jakiś czas i sobie troszku czytam (nie będę kłamać ze wszystko - chcę po prostu sprawdzić czy nadal jesteś tak świetna jak kiedyś ;)) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróciłam, kochana! Ba, nie tylko sama. Od dziś blog tworzyć będę z nową autorką.;)

    Mam nadzieję, że jej styl pisania przypadnie Ci do gustu. To książkoholiczka posiadająca swój własny świat. Postanawia nas do niego zabrać.;)

    Ściskam! Przepraszam, że tak długo się nie odzywałam...

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję spamu pod rozdziałami! Bez względu na to czy jesteś autorką opowiadania, ocenialni, szabloniarni... ze spamem idź do spamu!